Без посещение на инкасатори – клиентите на „Софийска вода“ ще могат сами да управляват потреблението си с новата услуга на дружеството “умни водомери”. Това става чрез водомер с модул за дистанционно отчитане, който изпраща данни за количествата вода у дома ежедневно към специално приложение, до което клиентът има достъп през личния си профил в сайта на дружеството. Услугата е индивидуална, а не задължителна. Струва 300 лв. като може да се плаща и разсрочено.

снимка: БНР

снимка: БНР

Време ще спести на клиентите и новата електронна услуга – “смяна на собствеността “. Досега това се правеше само лично в центровете за обслужване на клиенти.

Третото улеснение, насочено към подобряване на обслужването на клиенти, е получаване на електронна фактура. Досега това беше възможно през специална платформа, а сега всеки клиент с профил в сайта ще я получава директно на електронна си поща.


Leave A Reply