Водещият производител на вина и високоалкохолни напитки VP Brands International добави ново отличие в колекцията си. Ключовата марка на компанията, превърнала се в нарицателно за цяла категория, „Пещерска“ спечели приза „любима марка ракия“. Това се случи на конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Специалната статуетка бе връчена от заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов на специална церемония в сряда вечерта. Според него фирмите в лозаро-винарския бранш са тези, които допринасят за износа на страната и гарантират стабилността на икономиката.IMG_0066

„Пещерска“ е първата регионална ракия, която се налага в национален мащаб. Днес е най-разпознаваемата марка в сегмента, сочат проучванията. „От името на целия екип, който стои зад „Пещерска“, искаме да благодарим за това отличие. То е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции. Щастливи сме също така, че благодарение на тази марка  успяхме да подпомогнем и развитието на Пещера и региона и разпознаваемостта му като ключов производител на висококачествената алкохолна напитка. Отличието за „Пещерска“ е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, коментираха от VP Brands International (компанията е позната със старото си име „Винпром Пещера“).

Любопитна подробност е, че „Пещерска“ продължава да се произвежда по своята автентична рецепта от собствени лозови масиви при затворен цикъл на производство. Т.е. прилага се стриктен контрол още на лозето, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа.IMG_0223

Конкурсът „Златната изба на България” се провежда за четвърти път. Победителите се определят чрез онлайн гласуване. Според главния редактор на сайта exporter.bg Димитър Дженев, гласуването е поверено в ръцете на потребителите, които са основно онлайн. Категорията „любима марка ракия“ е включена за първи път като бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. Целта на конкурса е популяризирането на винената култура и насърчаване на винения туризъм. В надпреварата участваха над 130 родни изби.


Leave A Reply