България е посетена от над 97 000 американци през миналата година, като е отчетен ръст от над 15% спрямо 2017 г., пресметна министерството на туризма в рамките на първия по рода си българо-американски туристически форум, който се проведе в столицата. В дискусията взеха участие министърът на туризма Николина Ангелкова, посланикът на САЩ в България н. пр. Ерик Рубин, зам.-кметът на София д-р Тодор Чобанов, представители на Националния борд по туризъм, Българската стопанска камара, Български съюз по балнеология и СПА туризъм, представители на бизнеса и др. В рамките на форума експертите обсъдиха идеи и механизми за повишаване на интереса към страната ни и засилване на двустранния туристопоток.

снимка: БГНЕС

снимка: БГНЕС

„Американският пазар е ключов и важен за нас. Той е необятен и се надяваме да привлечем повече туристи от там в България“, заяви министър Ангелкова. Според представителите на бизнеса, в лицето на Галакси Инвестмънт Груп България, е скритият диамант на Балканите. „Страната ни е позната с невероятните си плажове, минералните си извори, четирите си сезона, с културата, която има над 10 хил. години история. Ние имаме какво да предложим на чуждестранните туристи. Ето защо промотирането на страната като дестинация е ключова предпоставка за успешното позициониране на българския туристически пазар“, това сподели по време на форума Живко Иванов, директор управление на активи в компанията. Той допълни, че американският пазар е изключително важен за страната ни. „Това са нашите бизнес туристи, това са инвеститорите и компаниите, които виждат в лицето на България една модерна страна, която може да даде един успешен продукт не само в туризма, но и във всяка сфера.

Галакси Инвестмънт Груп има дългогодишен опит именно в привличането на големи международни имена, като инвестиционният портфейл на компанията през годините включва брандове като InterContinental Sofia, Hilton Sofia, Radisson Blu, Barceló Royal Beach и др. Това са висок клас активи с изключителен потенциал, които оказват силно положително влияние върху имиджа на страната. Смело мога да кажа, че след откриването на InterContinental например, туристите у нас получават обслужване на световно ниво, а хотелът в София е на трето място по качество на услугата сред общо 150-те най-луксозни обекта от веригата в Европа. Той привлича интереса на много нови чуждестранни посетители, включително на дългогодишните гости на веригата от цял свят, дипломати и представители на високопоставени международни делегации“, допълни Иванов.


Leave A Reply