„Туитър“ твърдят, че „неумишлено“ са използвали номерата и имейл адресите за реклама, въпреки че ги поискали от притежателите на акаунти като мярка за сигурност.

туитър

Номерата и адресите били поискани от регистрираните в „Туитър“, за да се докаже автентичността на акаунтите. След това те били предоставени за сравнение със списъците с номера и адреси, които ползвал търговския отдел, за да се изпратят на потребителите насочени реклами в интернет.

Туитър

Туитър

Според базираната в Сан Франциско компания, проблемът е бил решен в средата на септември, а данните на потребителите не са напускали сървърите на „Туитър“. Поверителността на данните в интернет е гореща тема и повод за дебати по целия свят, а гиганти като „Туитър“ и „Фейсбук“ са следени внимателно от регулатори в различни държави.


Leave A Reply