Катя Борисова, служител във „Фондонабиране и маркетинг“, Дирекция Връзки с обществеността, БЧК, разказва пред informo.bg за благотворителната Коледна кампания на БЧК и Кока-Кола ХБК.
Какво представлява съвместната кампания на БЧК и Кока-Кола ХБК?
Самата кампания е така наречените „Къщи на чудесата“, които ще бъдат разположени в 10 мола в 8 големи града в страната – София, Варна, Бургас, Русе, Стара Загора, Плевен, Пловдив и Велико Търново. Кампанията започна на 30 ноември и ще продължи до 30 декември. В тези „Къщи на чудесата“ ще се продават артикули на Кока-Кола, коледни играчки и Кока-Кола напитки. Приходите от всички продатане продукти ще бъдат в полза на програма „Топъл обяд“ на БЧК.
Колко деца обхваща програма „Топъл обяд“ и каква е целта ѝ?
Тази година програмата обхваща 1500 деца от цялата страна. Реализира се дванадесета година подред като до момента почти 13 хиляди деца са преминали през нея. Целта на самата програма „Топъл обяд“ е да върнем децата в училище. Нещо, което е много важно, тъй като годишно отпадат доста деца от училище и то поради социални проблеми, поради бедност. Топлият обяд е един от стимулите те да посещават учебните занятия, отделно подпомагаме и тяхното здравословно хранене.
Какви са прогнозите Ви за тазгодишната кампания?
„Надяваме се на успех, тъй като все пак се организира в моловете, а тези места са доста посещаване около Коледа. Надяваме се да имаме добри приходи. Кампанията е насочена към всички граждани. Всеки, който посети тези коледни кътове и закупи нещо, допринася за програмата.