Комисията за защита на потребителите наложи забрани на търговци с онлайн магазини да подвеждат клиентите си за цените и наличностите на промоционални артикули. Това съобщиха от пресцентъра на КЗП.
Контролният орган е установил, че след извършена от потребителя и потвърдена от търговеца поръчка се оказва, че стоката липсва, може да бъде закупена на анонсираната цена само в комплект с друга или е значително по-скъпа.

пари ръст спестяване добавка стотинки

КЗП съветва потребителите да настояват да им бъде продадена избраната стока при обявените условия. Също така да не позволяват да ги убедят да закупят алтернативен продукт, без да се уверят в неговите качества. Препоръчително е при покупка на стоки в комплект с обещание за отстъпка да знаят цените на всяка от тях.

От Комисията препоръчват на търговците при промоции да следят наличностите на стоките и да актуализират своевременно електронния си магазин, както и да обновяват информацията на сайта си при изчерпване на количествата и ново зареждане, когато това ще доведе до повишаване на цената за потребителите. Препоръчително е да информират предварително клиентите си за всички условия, при които биха могли да се възползват от анонсирана промоционална оферта. Това важи и за случаите, в които се изисква закупуването на няколко продукта в комплект, за да бъде получена дадена отстъпка.


Share Follow

Leave A Reply