След широк публичен дебат и масово обществено неодобрение на предложенията за лого, с които да се рекламира страната ни като туристическа дестинация, от комисията към министерството решиха да не сменят сегашното лого. „Оставаме със старото лого с розата – такова, каквото е било избрано 2004 г.“, заяви в студиото на „Събуди се!“ министърът на туризма Николина Ангелкова.

„Широкото жури заседава, за да може да се избере или да не се избере съответно лого на България от седемте предложения, които бяха избрани от професионалното жури“, обясни Ангелкова. „Резултатът от работата на широкото жури е, че не се избра лого от тези седем предложения. С гласове 9 на 6 всички седем са били отхвърлени“, допълни тя.

4789435

Министърът коментира, че темата с избор на лого обхваща в себе си мненията и вкусовете на много и различни хора. Според нея е „трудно всички да се обединят около един графичен символ, който да е общоприемлив и да обединява мненията, че това е логото на България и знакът, който трябва да ни отличава като туристическа дестинация“, поясни Ангелкова.

Също така, тя разясни, че министерството не може да вземе само генералното решение за това кое трябва да бъде новото лого. „Тогава ще бъдем обвинени, че не сме се съобразили с мнението на хората и на професионалистите“, допълни в заключение по темата министър Ангелкова.


Share Follow

Leave A Reply