Мениджърският екип на „СОФ Кънект“, воден от идеята да повиши качеството на услугите и да осигури по-добро пътническо преживяване, ще приложи нов бизнес модел, базиран на най-добрите световни летищни практики. Решението е взето след цялостен анализ, част от който са и множеството препоръки и критични коментари от пътници. Те са свързани с чистотата на терминалните сгради, както и с обслужването, организацията и визията на търговските обекти.

Снимка: БГНЕС

За пътуващите, особено в условията на пандемия, е изключително важно поддържането на високи нива на хигиена и стандарти в почистването, което е гаранция за безопасно и сигурно пътуване. Новият бизнес ще отговори на високите очаквания на пътниците.

Предстои да бъдат обявени търгове за избор на изпълнители за търговските дейности и почистването. Ще се търсят компании, доказали се в съответните области със своя професионализъм и експертен опит. Основно изискване към участниците в търговете ще бъде да приемат на работа всички настоящи служители, заети в извършването на посочените дейности.


Share Follow

Leave A Reply